Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Αλιεύοντας Υποψηφίους. Νίκος Μπαρμπούνης-στο Νέο Ηράκλειο

Φίλες και Φίλοι,
Γεννήθηκα το 1970 στο Νέο Ηράκλειο.
 


΄΄Είμαι έγγαμος πατέρας δύο παιδιών.
Έχω σπουδάσει Μηχανολόγος Μηχανικός και Οικονομικά.
Από το 1994 διατηρώ λογιστικό γραφείο στο Νέο Ηράκλειο
Εκλέχτηκα Δημοτικός Σύμβουλος Νέου Ηρακλείου στις εκλογές του 2006. 


Από την πορεία μου μέσα στον Δημοτικό μηχανισμό πήρα την τεχνογνωσία σε θέματα που αφορούν την τοπική αυτοδιοίκηση. 


Όταν ξεκινάς μια νέα πορεία που ξέρεις ότι δίπλα σου έχεις ανθρώπους πρόθυμους να συνεργαστούν, να ακούσουν τις προτάσεις σου, να αφουγκραστούν μαζί σου τις ανάγκες του τόπου σου, για μια κοινή, αναπτυξιακή πορεία, τότε ξέρεις ότι το ξεκίνημα σου γίνεται ποιο δυνατό, πιο αποτελεσματικό και λιγότερο δύσκολο.

 Γι’ αυτούς ακριβώς τους λόγους συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού «Ηράκλειο Ανθρώπινη Πόλη».
 


Η συμμετοχή μου είναι ένα κάλεσμα συνεργασίας προς όλους εσάς για μία κοινή προσπάθεια αναβάθμισης του Δήμου μας και βελτίωσης του τρόπου ζωής μας.
 

Με τη δημιουργία νέων παιδικών σταθμών, με την ανάπτυξη Κέντρων Απασχόλησης για τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας, και των ατόμων με Ειδικές Ανάγκες. 

 Την εξεύρεση θέσεων εργασίας για τους νέους μας, καθώς και με έργα για την προστασία και βελτίωση του περιβάλλοντος, στόχος μου είναι να γίνει το Νέο Ηράκλειο μια σύγχρονη πόλη αντάξια των προσδοκιών μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου