Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Αλιεύοντας Υποψηφίους.Περικλης Στέλλας για τον Δήμο Θεσσαλονίκης


΄΄ Πολιτικός δεν είμαι. Ήμουν και θα είμαι δημοσιογράφος. Ο γέροντας Παΐσιος συνήθιζε να λέει:''Να προτιμάμε να πηγαίνουμε σε εκείνους που μας αγαπούν''.Αυτό συνηθίζω να κάνω πάντα και είπα πάρα πολλά όχι μέχρι σήμερα. Διότι απλούστατα έτσι αισθάνεσαι πάντα όμορφα. Αυτός ήταν ο πρώτος λόγος που αποδέχθηκα την πρόσκληση του Σταύρου Καλαφάτη. 



Ο Σταύρος Καλαφάτης είναι έντιμος,άφθαρτος,ειλικρινής ,δεν είναι δήθεν και μου ζήτησε να βοηθήσω. Και μου δίνει την ευκαιρία να βοηθήσω,όπου μου ζητηθεί. Να βοηθήσω τη πόλη που λατρεύω. Ζω σε αυτήν περισσότερα από 46 χρόνια,έχω γυρίσει όλο το κόσμο,αλλά αυτή είναι η αιώνια αγαπημένη μου. Αυτός ήταν ο δεύτερος λόγος που το είπα ναι. Δεν θέλω να ακυρώσω κανέναν,δεν θέλω να αντιταχθώ με κανένα. Θέλω να βοηθήσω μόνο. Εάν ο κόσμος κρίνει ότι αξίζω και μπορώ να βοηθήσω, να είναι ευλογημένο. 

Εάν όχι, θα εξακολουθεί να είναι στην καρδιά και στην ψυχή μου , η αιώνια ρομαντική,όμορφη και αγαπημένη πόλη μου. Με όσα κι αν με πληγώνουν σε αυτήν και θα ήθελα να αλλάξουν. Θα συνεχίσω να ζω με την άλλη αγαπημένη μου. Αυτήν που μου έδωσε τα πάντα και της έδωσα την ψυχή μου. Την δημοσιογραφία.

Κάθε επίτευγμα σε αυτόν τον κόσμο πρώτα προβλήθηκε σαν μία δημιουργική ιδέα(Εντάξει),ύστερα η πίστη σε αυτήν(Και στον Σταύρο Καλαφάτη),ύστερα τα μέσα(η ψήφος σου) για την πραγμάτωση της.Αυτός είναι ο δρόμος που η επιτυχία ακολουθεί.Θέλω να προσπαθήσω,θέλω να δώσω.Ξέρετε κάτι;Τόσα χρόνια, κρίνω, θυμώνω, απαιτώ, περιμένω, απογοητεύομαι, πληγώνομαι.Το ασφαλές συμπέρασμα μου; Εαν θέλεις μπορείς.Πριν απο χρόνια με συμβούλεψαν σε αυτό και το θεωρώ πάρα πολύ σημαντικό.Ας το δούμε όλοι.

Πριν αντιδράσεις:ΣΚΕΨΟΥ
Πριν μιλήσεις:ΑΚΟΥ
Πριν κριτικάρεις:ΠΕΡΙΜΕΝΕ
Πριν προσευχηθείς:ΣΥΓΧΩΡΗΣΕ
Πριν διεκδικήσεις:ΠΡΟΣΦΕΡΕ
Πριν εγκαταλείψεις:ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΠΑΛΙ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου